Att träna i grupp ger alltid extra motivation och ork. Vi erbjuder utmanande och roliga pass som passar alla träningsnivåer. Våra passledare är erfarna idrottare och hjälper till att anpassa övningar vid behov. Läs nedan om alla passen.

  • MB Fys

    För alla
    MB Fys

    MeckbachFys

    En kombination av funktionell styrke-och konditionsträning som utförs under hög intensitet och med konstant variation. Burpees, chins, ringdips, wallboll, svingar, boxjump, ball slam, pushpress, armhävningar, frivändningar och marklyft är vanliga övningar. Passet innehåller tävlingsmoment antingen i lag eller individuellt.

    • Emma Carlsson

      Emma Carlsson

      Personlig tränare och instruktör

      Emma är utbildad Hälsopedagog på Gymnastik- och Idrottshögskolan (GIH). Emma älskar träning, allra helst utomhus. Själv ägnar hon mest tid åt löpning, orientering, längdskidor och cykling. Tävlar regelbundet inom flera grenar och idrotter.

  • MB Core

    start

    En träningsform där vi tagit de bästa övningarna från idrotter där stark bål är viktigt, som gymnastik, simhopp och brottning. Att ha en stark bål är en av grundpelarna till en stark och frisk kropp och motverkar bland annat ryggbesvär.

  • MB Cirkel

    start2

    Ett utmanade och allsidigt pass med olika stationer som tränar hela kroppen och kombinerar styrka och kondition. Övningar som ofta förekommer är burpees, chins, russian twist, löpning, telemarkshopp, dips, kettlebellsövningar och magövningar. Då varje station går att anpassa passar detta pass alla.